#fogyasztói bizalom



Németországban romlott a fogyasztói bizalom
 

Németországban romlott a fogyasztói bizalom

Németországban romlott a fogyasztói bizalom, de nem annyira, mint azt az elemzők várták. Az áprilisra előre tekintő, kedden megjelent hangulatmutató 5,9 pont, gyengébb az erre a hónapra február végén jelzett 6,0 pontnál.

MTI MTI



Négyéves csúcs közelébe emelkedett a GKI fogyasztói bizalmi indexe
 

Négyéves csúcs közelébe emelkedett a GKI fogyasztói bizalmi indexe

Áprilisban folytatódott a GKI konjunktúraindex (szezonális hatásoktól megtisztított) értékének egy éve tartó emelkedése. A GKI Gazdaságkutató Zrt. által – az Európai Unió támogatásával – készített felmérés szerint a fogyasztói bizalmi index nemcsak a válság előtti utolsó „békehónap”, 2008 szeptemberének szintjét haladta meg, de 2006 májusa óta nem volt ilyen magas. Már az üzleti várakozások sem sokkal maradnak el a válság előtti szinttől.

hvg.hu hvg.hu

Javult a fogyasztói bizalom, a választások miatt
 

Javult a fogyasztói bizalom, a választások miatt

Jelentősen javult a GfK Hungária Piackutató Kft. komplex fogyasztói bizalom indexe 2010 első negyedévében - közölte a társaság kedden az MTI-vel. A GfK szerint a választások közeledtével fokozódnak a várakozások és a lakosság erősen bízik saját és Magyarország helyzetének javulásában.

MTI MTI

Negyedik hónapja csökken a fogyasztói bizalom Németországban
 

Negyedik hónapja csökken a fogyasztói bizalom Németországban

Németországban immár negyedik hónapja folyamatosan csökken a fogyasztói bizalom: a GfK piackutató előremutató bizalmi indexe 3,2 pontra esett februárra, a januári felülvizsgált 3,4 pontról. Az elemzők a közzétett mutatónál is alacsonyabbat, 3,1 pontot vártak az idei év második hónapjára.

hvg.hu hvg.hu


Pocsék kilátások mellett kezd visszatérni a fogyasztói optimizmusunk
 

Pocsék kilátások mellett kezd visszatérni a fogyasztói optimizmusunk

Tizenkilenc európai országban nőtt a bizalom, míg Dániában, Hollandiában és Csehországban csökkent. Magyarországon 6 ponttal javult a Nielsen piackutató cég fogyasztói bizalmi indexe idén októberben, áprilishoz képest. Így 58 pontos a legfrissebb magyar mutató, amely azonban még mindig messze van a válság előtti szinttől.

hvg.hu hvg.hu




Gfk: a vásárlási hajlandóság esett a leginkább
 

Gfk: a vásárlási hajlandóság esett a leginkább

Az idei év első negyedévében tovább csökkent a GfK Hungária és a Corvinus Egyetem által közösen mért Fogyasztói Bizalom Index (FBI) az előző időszakhoz képest. A magyar háztartások kedvezőtlenebbnek látják jelenlegi pénzügyi-anyagi helyzetüket, és az ország jövőbeli gazdasági helyzetét illetően is borúlátóbbak.

hvg.hu hvg.hu